17 Ocak 2013 Perşembe

Puzzle


Puzzle mi, bir daha düşünün?

Sevdiğim bir aile dostumun puzzle aşkı ile dün ben de bir puzzle aldım ve koyuldum işe.Aman allah’ım bu ne uğraştırıcı, ne sıkıcı, ne vakit yiyici şeymiş böyle anlatamam.
Vakti bol olanlar için evde zaman geçirme yöntemi olabilir ama benim gibi sürekli vakti dar olan biri için tam bir zaman yiyici.Tam anlamıyla bütünlüğünü bildiğin şeyi darmadağan bir şekilde karşına konulması ne gereksiz bir uğraş. Lime lime, parça pinçuk edilmiş bir şaheseri diriltmeye çalışmanın gereksizliğini anlatamam. Şahsen hiç sevmedim ve bir daha da hayatım boyunca böyle gereksiz birşey için ne paramı, ne vaktimi, ne enerjmi, ne de emeğimi harcamayacağım. Güzel bir kitabı okumanın, resim yapmanın, birşeyler yaratmanın verdiği hazzın yerini hiçbir şekilde alamaz. Ortalığın darmadağan olması yetmiyormuş gibi bir de sırtını ağrıtıyor, gözlerini yoruyor, tam bir çin işkencesi. Bir çeşit mazoşizm.

Bitirdiğimde ( ki bu kararımın kesin olduğu konusunda gerçek şüphelerim var) bir daha puzzle yapmaya hatta herhangi bir puzzle’a yaklaşmayı kesinlikle düşünmüyorum.
Bu konuda hırs yapanlar varmış, aklı puzzle’da kalanlar oluyormuş, onlara söyleyeceğim şey gidin gerçek bir manzaranın tadını çıkarın ruhunuz doysun, gidin resmin gerçeğini görün gözlerinize gerçek bir ziyafet sunun, bu puzzle olayı deli saçması birşey.

Hayat puzzle değidir. Hayat resmin, mazaranın ya da eserin kendisidir.Onun bölünmüş ufalmış, parçalanmış halini bir araya getirmek değildiğir. Hayat manzarayi değiştirebilmek ve mümkünse çerçeveyi her gün büyütebilmektir.
Daha sağlıklı ve daha anlamlı hobiler edinmeniz dileği ile , sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder