31 Aralık 2012 Pazartesi

Eğer insan kendini yenileyebilirse, o zaman gerçekten "Yeni Bir Yıl" olur.

Hayat seçtiklerindir! Ne seçtiysen onu yaşarsın! Mutluluğun da, mutsuzluğun da anahtarı bunda.Eskiden en çok sahip olduğum şey vakitti, yaşla birlikte o da su gibi akar oldu, bir türlü yakalayamıyorum günü, birşeyler için hep bir koşturma hali içinde bitkin, yorgun argınım çokça. İçimde kalan birkaç damla hayat belirtisini de evdekilerin huzuru için harcıyorum.
                                              
Artık ne geceler yetiyor dinlenmeye, ne de gündüzler yetiyor kendin için birşeyler yapmaya. Vakit inanılmaz, geri dönülmez bir hızla kaçıyor benden. Evden işe, işten eve, sürekli bir yerlere yetişme çabası içinde, trafikle boğuşurken, stresli günlerin monotonluğunda ellerimin arasından kayıp gidiyor yaşamım. Herşeyi omuzlarımda taşıdığımı sanıyorum bazen, dünya yükü ağır geliyor. Yaptıkların ne görülüyor, ne de duyuluyor. Beni bilmek istemeyen duyarsızlar ordusu içinde, söylediklerime sağır, hissettiklerimle hiç ilgilenmeyen bir dünyada ben de varım çığlıklarımın uğultusu sarıyor yeryüzünü. Boşluk.  
                                     

Ne gerek var bu kadar hisli olmaya, su yolunu bulur, yaşam ha öyle ha böyle illa ki geçiyor. Değişim şart!
Değişime kendimle başlayacağım, çünkü ancak değiştirebiliyorsak, yeniliyebiliyorsak kendimizi o zaman anlam kazanır yaşamımız. Bunu başardığımızda gerçekten kutlanmaya değer olur yaşamımız! 

                                      

Yeni 2013 yılının kutlanmaya değer olaylarla dolu olması dileği ile...

                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder